.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مقامات غزه: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را بیرون کشیده و با خود بردند
یک مقام رسانه‌ای غزه می‌گوید بولدوزر‌های ارتش اشغالگر به حیاط بیمارستان الشفاء یورش برده، مزار شهدا را کنده و بیش از ۱۰۰ جسد را با خود بردند.
مقامات غزه: نیرو‌های اشغالگر اجساد شهدا را بیرون کشیده و با خود بردند

اسماعیل الثوابطه یکی از مقامات دفتر رسانه‌ای دولت غزه می‌گوید: «نیرو‌های اشغالگر اسرائیل دیروز قبر‌هایی را که ما داخل حیاط بیمارستان الشفاء حفر کرده بودیم، نبش قبر کردند. آن‌ها بیش از ۱۰۰ جسد را که قبلاً دفن شده بودند با خود بردند».

 

به گزارش الجزیره، افزون بر این نیرو‌های صهیونیست اجازه ندادند افرادی که به تازگی به شهادت رسیده‌اند، در حیاط بیمارستان دفن شوند. 

 

این مقام رسانه‌ای غزه همچنین گفت که چندین روز پیش و همزمان با شدت گرفتن حملات رژیم اشغالگر، به دلیل انباشته شدن اجساد افراد درگذشته، مدیریت بیمارستان مجبور شد یک گور دسته‌جمعی حفر کرده و همه شهدا را دفن کند. با این حال، صبح امروز بولدوزر‌های اسرائیلی قبر‌ها را کندند و اجساد را با خود بردند.

 

وزیر بهداشت فلسطین ساعاتی پیش اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حال ویران کردن بیمارستان الشفاء است و این مجتمع درمانی را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده است.

 

گفته می‌شود ارتش اشغالگر افراد داخل بیمارستان را با اسلحه تهدید کرده و به شدت مورد بازرسی قرار می‌دهد. رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند بیمارستان الشفاء مرکز فرماندهی نیروهای مقاومت است اما تاکنون هیچ شواهدی برای ادعای خود ارائه نکرده است. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.